Ekeli gyerekek, nyári élmények

Az ekeli Hetényi János Alapiskola diákjai immár negyedik alkalommal vehettek részt az ötnapos nyári táborban, amelyet Ódor Mónika tanító néni szervezett, akinek munkáját Czita Edit és Vajkai Katalin tanító néni segítette. Idén Ócsad (Oščadnica) volt az úti cél, ahol már vártak bennünket az otthonos Gájuz Panzióban. A táborozás ideje alatt jártunk Nyitrán, Bajmócon megnéztük a várat és az állatkertet, vonatoztunk Újbesztercén az erdei vasúton, Óbesztercén megnéztük a szlovák Orlojt, Dedovkán pedig felvonóval mentünk fel a hegyi bobpályára. Beiktattunk hosszabb-rövidebb túrákat is a faluban, a gyerekek fürödhettek a panzió medencéjében és pihenhettek a pezsgőfürdőben. Természetesen most sem maradtak el az ügyességi és szabadtéri játékok, a közös esti programok sok-sok nevetéssel, valamint a tábortűz melletti sütögetés. Reméljük, minden táborozó jól érezte magát, és jövőre ismét velünk tartanak.

A következő versikét négy táborozó, Czita Fanny, Kollár Laura, Komjáti Edina és Kovács Mercédesz írta, a tábori foglalkozások egyik feladata ugyanis ez volt. Természetesen a többi versike is jól sikerült, és mindenki megkapta érte a megérdemelt jutalmat.

Az elmúlt napok

Hétfőn reggel elbúcsúztunk,

pár perc múlva elindultunk.

Nyitrán kerestük a Corgoň-

szobrot,

Bajmócon az elefántot.

A végső úti cél Ócsad volt,

a hotelszobában mindenki

kipakolt.

A keddi délelőttöt eső mosta,

ezért labdáztunk a bazénban.

Ebéd után túrával folytattuk,

a napot ezután sok játékkal

zártuk.

Szerdán a lányok kreatívkodtak,

míg a fiúk csak játszottak.