Ingyen van a tobogán a Vadas fürdőben

Párkány. A Vadas termálfürdőben szombaton, május 10-én nyitották meg az idei strandszezont. A szolgáltatásokról és az üdülési lehetőségekről Benefi Olga az intézmény munkatársa tájékoztatta lapunkat. A párkányi strandon egy gyermekmedence, egy 50 méter hosszú sportmedence úszóknak, egy 25 méteres medence, egy pezsgőfürdős, 36 fokos vízzel töltött ülőmedence, továbbá egy csillag alakú pihenőmedence várja a vendégeket. A belépőjegy felnőt-teknek egy napra 40 koronába, gyermekeknek 20 koronába kerül, délután három órától viszont fél áron lehet strandolni.

A fürdő jelenleg 10 órától 18 óráig van nyitva, főidényben reggel 9-től este 19 óráig. A főidényben a belépőjegyek ára módosul: felnőtteknek 80, gyerekeknek 40 korona, viszont délután három órától szintén fél áron pancsikolhatunk, este 18-tól 19 óráig pedig ingyen léphetünk be a fürdőbe. A Vadasban egy étterem és számos gyorsbüfé áll a vendégek rendelkezésére. Van teniszpálya, sportszerkölcsönző, minigolf, bérelhetünk nyugágyat, napernyőt is. A fürdő területén egy tó is található, itt vízi bicikliket és csónakokat is bérelhetünk, de horgászhatunk is. A fedett uszoda emeletén szolárium, masszázs, pedikűrös, fodrászszalon várja az érdeklődőket. Speciális bérletet válthatunk a reggeli úszásra: 5.30-tól 8.00 óráig, ez május 5-től szeptember 15-ig 1350 koronába kerül, főszezonban július 1-től szeptember 15-ig 950 koronába, augusztus 1-től pedig már 650 koronáért is igénybe vehetjük ezt a szolgáltatást. A Vadas termálfürdőben egészségügyi állomás is működik, a városban pedig a gyorsmentők tartanak állandó ügyeletet.

Néhány szó a szálláslehetőségekről: a Vadasban faházat bérelhetünk komfortfokozattól függően 6-tól 10 ezer koronáig, továbbá két turistaszállóban két- és négyágyas szobák közül válogathatunk, és lakosztályt is bérelhetünk, szintén komfortfokozattól függően 3000-től 13 400 koronáig. A strandon a tobogánt is használhatjuk, ez utóbbiért nem kell külön fizetni. A Vadas cég egy másik strandot is üzemeltet a Dunánál, ez utóbbi állandó vendégei ingyen léphetnek be a Vadas termálfürdő területére is.

Két kemping is várja a nyaralókat, a sátorhely ára egy éjszakára 100 korona, plusz felnőtteknek egy éjszakára 110, gyerekeknek 60 koronába kerül a kemping, de a mozgássérültek és a diákok ezt is fél áron vehetik igénybe. Az autóért egy éjszakára 50 koronát kell fizetni. Ha lakókocsival érkezünk a párkányi kempingbe, akkor maximum 4 személyig egy éjszakáért autóstól, lakókocsistól 500 koronát fizetünk.

A Vadasban június 14-én nyitják meg a vadonatúj 148 férőhelyes Thermal Hotelt, itt 2-3-4 ágyas szobák várják az üdülőket, félpanziós ellátással, a szobaárak a strandbelépőt is tartalmazzák, továbbá olyan szobákat is lehet majd bérelni, amelyek saját telefonnal, színes televízióval, minibárral és egyéb felszereléssel rendelkeznek.