<p>Több stílusban, több társulatban, több országban táncolt már Feicht Zoltán, tanult is több helyen külföldön, előadói és technikai tudását így tudta magas szintre emelni.</p>
Szombati vendég: Feicht Zoltán
Jelenleg három különböző produkcióban vesz részt. Táncosként a Vámpírok bálja budapesti előadásában, koreográfusként a Cirkusz Színházban, de a Hymen bemutatója óta a Frenák Pál Társulat több darabjába is bekerült.
Szakmai életrajzát tekintve máris megállapíthatjuk: gazdag a múltja. Fiatal kora ellenére elmondhatja: annyi mindenbe belekóstolt már, annyi együttesben megfordult, hogy amit lehetett, magába is szívott iskolákból, módszerekből. Talán épp ezért ez a műfaji sokszínűség, hogy évek óta szinte előadásonként váltogatja a különböző stílusokat?
Tizenkét évesen kezdtem a Rock Színházban, a Légy jó mindhaláliggal. Balettintézeti növendék voltam, Dózsa Imre és Keveházi Gábor növendéke. Aztán az elmúlt tízvalahány évben nem szerepeltem musicalekben. Utazó balett-társulatokkal jártam a világot. A Vámpírok báljába és a Sakkba akkor kerültem be, amikor hazajöttem. A táncművészeti főiskolán 1998-ban végeztem, másfél évig táncoltam az Operaházban, onnan Salzburgba szerződtem, majd két év nyugat-európai turnézás következett, és behatóan megismerkedtem a kortárs tánccal.
A teljes interjút a szombati Új Szó Szombati vendég című rovatában olvashatják!
Támogassa az ujszo.com-ot
A támogatásoknak köszönhetöen számos projektet tudtunk indítani az utóbbi években, cikkeink pedig továbbra is ingyenesen olvashatóak. Támogass minket, hogy továbbra is függetlenek maradhassunk!
Kérjük a kommentelőket, hogy tartózkodjanak az olyan kommentek megírásától, melyek mások személyiségi jogait sérthetik.