Elindult a Megasztár új szériája. Ismervén az ilyen és hasonló zenei tehetségkutatókat, nyilvánvaló volt, hogy mindjárt az elején lesz egy erősen reklámszagú botrány, amire a célközönség felkapja a fejét.
Settenkedő kontra Crystal
Bakács Tibor Settenkedő robbantotta a bombát. Amikor állítólag már a sokadik sztárjelölt Crystal-dallal próbálta meg levenni a zsűrit a lábáról, „váratlanul” kifakadt. Nem érti, a trió miért tart ott, ahol tart, hiszen piszokul rossz – nagyjából ezt mondta. Ezzel nem lenne baj, ha megindokolta volna. De nem tette, csak pusztán kijelentette, hogy rossz, és kész. Olyan botrányt keltően. Pedig a kritikánál a legfontosabb az indoklás. Jobban belegondolva azonban, ha szakemberhez méltóan megindokolja véleményét, valószínűleg nem foglalkozik vele napokig a sajtó, így nem népszerűsíti kellőképp a műsort. Pár nappal később aztán mégis indoklásra adta a fejét: szerinte ciki, ha valaki ír népzenét magyar zenei környezetbe ültet. Csakhogy ez elfogadhatatlan. Ebből az következik, hogy a könnyűzene nemzetközi gyökerekkel rendelkező stílusait nem lehet Magyarországon profi szinten művelni.
Természetesen a Crystal frontemberét, Kasza Tibit sokkolta Settenkedő kirohanása, amiről a Megasztárt közvetítő csatorna reggeli műsorában beszélt is. Érdekes módon, a kritikus nem vállalta a nyilvános vitát… De remélhetőleg Tibiéket vigasztalja az a tény, hogy – mint a versenyből kiderült – a közönség nem igazán tartja tiszteletben a zsűritagok véleményét, mindig az ellenkezőjét cselekszi az általuk javasoltaknak, ebből kifolyólag a műsor népszerűsítését hivatott üres kritika bizonyára tovább növeli a csapat albumai iránti keresletet. (puha)
Támogassa az ujszo.com-ot
A támogatásoknak köszönhetöen számos projektet tudtunk indítani az utóbbi években, cikkeink pedig továbbra is ingyenesen olvashatóak. Támogass minket, hogy továbbra is függetlenek maradhassunk!
Kérjük a kommentelőket, hogy tartózkodjanak az olyan kommentek megírásától, melyek mások személyiségi jogait sérthetik.