Diana szerelmeiTALLÓI BÉLALady Diana, az ikon maga volt a sugárzó elegancia és a kedvesség – a mai napig így él az emberekben. Számtalan jótékonysági szervezetben tevékenykedett, nagyon sokat tett a hátrányos helyzetű, háború sújtotta övezetekben élő emberekért, gyerekekért.
MOZIJEGY
![](/sites/default/files/styles/image_16_10_w400/public/lead_image/ujszo_13817766115247_11.jpg.jpg?itok=RQlCtCY5)
Diana szerelmei
TALLÓI BÉLA
Lady Diana, az ikon maga volt a sugárzó elegancia és a kedvesség – a mai napig így él az emberekben. Számtalan jótékonysági szervezetben tevékenykedett, nagyon sokat tett a hátrányos helyzetű, háború sújtotta övezetekben élő emberekért, gyerekekért. A Diana címmel és Naomi Watts címszereplésével készült mozifilmben valami megvillan ugyan az eleganciájából, a kedvességéből, a királyi családdal és a sajtóval való viszonyából, és bekerül az epizódok közé egy ízelítő, hogy egy megrendezett jótékony akción miként teszteli a taposóaknáktól megtisztított övezetet, ám csak érintőlegesen mutatja a film a „kirakatban fénylő” Lady Dianát. Ezt az énjét visszafogottan kezeli, hogy éppen csak lássuk őt a hercegnői tartást adó kék ruhájában, s el tudjuk képzelni, milyen volt, ha ráerőszakolták a protokollt.
Oliver Hirschbiegel Diana-filmje az esendő nőről és a palota árnyékában, titokban megélt szerelmeiről szól. A hercegnő élete utolsó két évét eleveníti fel, amikor már külön élt Károly hercegtől és gyermekeitől. A középpontban egy lassan kibontakozó, problémás szerelem áll, mely egy pakisztáni származású szívsebészhez, Hasnat Khanhoz (Naveen Andrews) fűzte. Bár megtalálták egymásban a nagy őt, egymás társaságában, a világtól elvonultan fel tudtak oldódni az egymás iránt érzett szenvedélyben, együttlétük mégsem volt felhőtlen. Khan nem tudta elviselni a sajtófelhajtást, ami a hercegnő körül kialakult. A szerelemtől fűtött kedves hiába talált ki trükköket, hogy ne ismerjék fel, a sebész nem bírta elviselni a bulvár zaklatását. Többször is szakítottak Diana pozíciója miatt. A visszautasított hercegnőnek ekkor kezdődött el a viszonya Dodi Al-Fayeddel (Cas Anvar). Ám maga avatta be kapcsolatukba a médiát, hogy az együttlétük nyilvánosság elé tárt pillanataival féltékennyé tegye a hajthatatlan szívsebészt.
Sajnos, a történet nem alakít ki rokonszenven alapuló kapcsolatot a szereplők és a néző között. A Diana-film az egész világ által szeretett személyről szól. Oliver Hirschbiegel mozijában még sincs semmi, ami ezt a szeretetet táplálná.
Diana. Angol életrajzi dráma, 113 perc. Rendezte: Oliver Hirschbiegel.
Támogassa az ujszo.com-ot
A támogatásoknak köszönhetöen számos projektet tudtunk indítani az utóbbi években, cikkeink pedig továbbra is ingyenesen olvashatóak. Támogass minket, hogy továbbra is függetlenek maradhassunk!
Kérjük a kommentelőket, hogy tartózkodjanak az olyan kommentek megírásától, melyek mások személyiségi jogait sérthetik.