<div>Azok után, hogy a Képzelt riport olyan hatalmasat robbant, mekkora vállalkozás volt a Jó estét nyár, jó estét szerelem? Fejes Endrében volt akár csak egy kis idegenkedés is a műfajjal szemben? Vagy azt mondta, tessék, adom, bízom bennetek? Déry Tiborral, a Képzelt riport idején könnyebben ment a munka? Magánemberként első olvasásra mi fogta meg Presser Gábort a darabban? Fejes Endre hogyan élte meg a kirobbanó vígszínházi sikert? A Jó estét nyár, jó estét szerelem most egy fiatal, Pécsről felszerződött színészt, Wunderlich Józsefet repíti a magasba, vele milyen utat járt be Presser Gábor? Keresse Szabó G. László interjúját a Vasárnap már kapható számában.</div>
Színház: Jó estét nyár, jó estét szerelem!
Előbb volt a regény, Fejes Endre nagy erejű műve, aztán jött a film. Szőnyi G. Sándor rendezésében, Harsányi Gábor főszereplésével, s ezt követően született meg a darab, Marton László színrevitelében, Hegedűs D. Géza „görög diplomatájával” a Vígszínházban. 1977-et írtunk. A Képzelt riport egy amerikai popfesztiválról s a Harmincéves vagyok után a Jó estét nyár, jó estét szerelem Presser Gábor harmadik színpadi vállalkozása volt. „I am Viktor” – próbálta elhitetni magával, de főleg a világgal az egyre fényesebb, ugyanakkor egyre tragikusabb helyzetben lévő csepeli munkásfiú, s csaknem negyven év elmúltával újra a hatása alá kerülünk. Fejes Endre szövege ma is felkavaró, Presser Gábor zenéjét pedig klasszikussá tette az elmúlt néhány évtized.
Támogassa az ujszo.com-ot
A támogatásoknak köszönhetöen számos projektet tudtunk indítani az utóbbi években, cikkeink pedig továbbra is ingyenesen olvashatóak. Támogass minket, hogy továbbra is függetlenek maradhassunk!
Kérjük a kommentelőket, hogy tartózkodjanak az olyan kommentek megírásától, melyek mások személyiségi jogait sérthetik.