Mindkét listán új az első helyezett. A Billboard magazin kétszáz nagylemezt rangsoroló összesítésén rajt-cél győzelmet aratott a The Neptunes Present... Clones című album.
A profik – a Neptunes albuma a legkelendőbb
Gondolom nem sokan emlékeznek Amy Grantre, aki a kilencvenes évek legelején olyan slágerekkel írta be magát a zene történelemkönyvébe, mint a Baby, Baby és a That’s What Love Is For. A kanadai születésű soulénekesnő legutóbb 1994 őszén szerepelt a listák élvonalában a Lucky One című felvételével, további próbálkozásai már nem találtak megértő fülekre. Amy Grant most visszatért, Simple Things című albuma a huszonharmadik helyre iratkozott fel.
Bár az amerikai nagylemezlistán már most is nagy a mozgolódás, várhatóan rövid időn belül még alaposabban át fog rendeződni, mivel a nyári szezon végére időzítette rengeteg nagy név a lemezének megjelenését.
Továbbra is őrzi előkelő helyét a Bad Boys 2 című film zenéje, amely a héten az ötödiken található. A film főbetétdala átvette a vezetést a kislemezek rangsorán, ahogy az várható volt Nelly, P. Diddy és Murphy Lee közös felvétele, a Shake Ya Tailfeather vetett véget Beyoncé Knowles tündöklésének. A Destiny’s Child énekesnőjének azonban nincs oka panaszra, mivel Dangerously In Love című albumának második kislemezdala, a Baby Boy rohamléptekkel halad előre. A héten, a listán tartózkodás negyedik hetében már a kilencedik helyen szerepel. Amíg Beyoncé előző világslágerében, a Crazy In Love-ban Jay-Z volt a partnere, addig az új dalában Sean Paul van segítségére.
A héten öt helyezést javítva már a huszonhatodikon tanyázik Christina Aguilera tavalyi albumának negyedik kislemezdala, a Can’t Hold Us Down, amelyben a nagyszájú rapperlány, Lil’ Kim is hallható. Christina közben hadat üzent az MTV zenei csatorna vezetőinek, amiért azok csak cenzúrázva sugározzák a dalhoz készült, fülledt erotikával tűzdelt videoklipet. A zenei szerkesztők szerint a klip szexcentrikus, túlságosan is merész, tekintve, hogy az énekesnő rajongótábora főleg tizenévesekből áll. Christina azonban úgy gondolja, csupán azért részesül más bánásmódban, mert nők esetében még mindig kevésbé fogadják el a szexualitás nyílt kifejezését. Azzal érvelt, hogy számos férfi rapper jelenik meg hasonló vagy még durvább dalszövegekkel és klipekkel, amelyek gond nélkül átjutnak a rostán. „Úgy tesznek, mintha sosem láttak volna olyan nőt, aki tisztában van a szexuális vonzerejével, a testével, és teljes mértékben uralja azt” – ecsetelte Christina. (péjé)
Támogassa az ujszo.com-ot
A támogatásoknak köszönhetöen számos projektet tudtunk indítani az utóbbi években, cikkeink pedig továbbra is ingyenesen olvashatóak. Támogass minket, hogy továbbra is függetlenek maradhassunk!
Kérjük a kommentelőket, hogy tartózkodjanak az olyan kommentek megírásától, melyek mások személyiségi jogait sérthetik.