Budapesti jutalomkirándulás

Október 8-án budapesti jutalomkirándulásra indultunk. Ezt a napot minden tanuló izgatottan várta, különösen azért, mert tanítási órák helyett a gyönyörű fővárost barangolhattuk be. Első utunk a Gyermekvasúthoz vezetett, ahova rövid kis séta után érkeztünk. Várakozás közben francia turistákkal ismerkedtünk, akikkel angolul beszélgettünk, próbára téve nyelvtudásunkat. A Gyermekvasúton korunkbeli kalauzokkal találkozhattunk, akiknek „munkáját” ámulattal csodáltuk. Ezután csapatunk hosszabb sétára indult a Budai-hegység legmagasabb csúcsára, a János-hegyre.

A fárasztó túra után kimelegedve értünk fel az Erzsébet-kilátóra, ahol sajnos a a sűrű köd miatt a meseszép kilátás elmaradt. Jókedvűen folytattuk tovább utunkat, megnéztük a Várat, kipróbáltuk a Budavári Siklót, valamint a Halászbástya szépségeit is megcsodáltuk. A nap végére mindenki kellően elfáradt ahhoz, hogy a hazautat legalább olyan csendesen töltsük, mint amennyire jól szórakoztunk a magyar fővárosban. Tanulságos kiránduláson vettünk részt, rengeteg új élménnyel és ismerettel gazdagodtunk. Bár közülünk többen is jártak már Budapesten, ezúttal ismét megbizonyosodhattunk arról, miért is olyan közkedvelt, s hogy miért nevezik az egyik legszebb európai fővárosnak.