<p>A betörhetetlen. Kétszer is megtévesztett már. De annyira, ahogy talán még senki. Nőnek öltözve grasszált Karlovy Vary fesztiválján. Parókában, rózsaszín kiskosztümben, tűsarkú cipőben.</p>
Sztárunk: Oldřich Kaiser
Csak úgy önmaga szórakoztatására. Riportokat készített, operatőrrel a háta mögött. Határozott fellépéssel, hangját elváltoztatva, finom gesztusokkal faggatott nézőket: milyen filmeket néznek a legszívesebben. Ismerős arcnak véltem, de csak napokkal később jöttem rá, egy tévébeli önleleplezése láttán, hogy ő volt az, Oldřich Kaiser. Tavaly ismét bedőltem neki. Egy ötcsillagos szállodában megrendezett fogadáson jelent meg félig spiccesen. Öltönyben, kifogástalan eleganciával. De egy vállfával a zakója alatt, méghozzá úgy, hogy teljes valójával azonnal felakasztható legyen. Ismerjük egymást, feltűnés nélkül a fülébe súgtam: meg kellene szabadulnia a… Nézett rám, mintha sosem látott volna. A végén én voltam zavarban. Nincs nála nagyobb játékos a földön. Mit jelent nála az, hogy bohém? Miért írták ki a Kórház a város szélén folytatásából? Több év távlatából mire emlékezik még a Tótékból, Örkény Őrnagyából, akit a Divadlo bez zábradlí színpadán játszott? Hol érzi magát a legjobban a világban? Az utazáson kívül mit szeret még az életben? Miért hasonlítják sokan kóbor kutyához? Mi az, ami mostanában a legjobban nyomja a szívét? Mit mond a Bohócok címmel most vetített legújabb filmjéről? Izgalmas, meghökkentő és humorral teli válaszokat kaphatnak több mindenre is, ha elolvassák Szabó G. László írását a már kapható Vasárnapban.
Támogassa az ujszo.com-ot
A támogatásoknak köszönhetöen számos projektet tudtunk indítani az utóbbi években, cikkeink pedig továbbra is ingyenesen olvashatóak. Támogass minket, hogy továbbra is függetlenek maradhassunk!
Kérjük a kommentelőket, hogy tartózkodjanak az olyan kommentek megírásától, melyek mások személyiségi jogait sérthetik.