<p>Vadállati a film. A válogatott kegyetlenségek mozija, totál plánba odatéve a véresre korbácsolás, a gumikerékbe húzott ember élve elégetése, a láncfűrészes fejeltávolítás. A kézfejátszúrások, már csak amolyan fogpiszkálásnak tűnnek. </p>
Kegyetlen hajsza a fű körül
A mexikói drogmaffia machinációi állnak a középpontban. Véres folyamot produkálva 130 percben.
Ebben a véres folyamban szerencsére (mivel így elviselhető) sok a valószerűtlen. Sok a csak elborzasztást szolgáló agresszió és az eltúlzott mese az emberi képességekről. Mintha a piszkos üzletekből származó pénzből a gonosztevő mindenható isteni erőt vehetne magának, s úgy irányíthatná a sorsot, ahogy neki jólesik, illetve úgy, hogy minél nagyobbat szakítson az aktuális drogügyletből. Hatásosnak azonban hatásos a marihuána körüli hajsza, a vérbő sztori a székbe bilincseli a nézőt, kb. az első fél óra után. Addig széteső kacskaringókkal, vadállati szexjelenetekkel fűszerezve a hősöket mutatja be külön-külön a narrátor. S csak miután valamennyi vadállat életrajzát feltárja, tereli be a film a történetet egy képzelt arénába, ahol aztán egymásnak esnek és barbár módon ölik egymást a maffiózók. Mi okozza a konfliktust? Hogy „Ben (Aaron Johnson), a békés és jólelkű buddhista és legjobb barátja, Chon (Taylor Kitsch), az egykori tengerészgyalogos jövedelmező üzletet visznek Laguna Beachen – ők termesztik a valaha látott legjobb marihuánát. Emellett mindketten sajátos módon szerelmesek a különlegesen szép Opheliába (Blake Lively). Az életük idilli, amíg a mexikói Baja kartell úgy nem dönt, hogy a triónak társulnia kell velük. Amikor a kartell könyörtelen főnöke, Elena (Salma Hayek) és brutális behajtója, Lado (Benicio Del Toro) alulbecsüli a három barát közti köteléket, Ben és Chon – a korrupt DEA-ügynök (John Travolta) megbízhatatlan segítségével – látszólag megnyerhetetlen háborúba kezd a kartell ellen.” Ezzel indul a kegyetlen gyilkolások sorozata a kábítószer-csempészet brutális világában, amelyben mindent a pénz és a hatalom irányít, s amit a korrupció tesz átláthatatlanná.Több a stilizált mozi a filmben, mint a becsületes ember számára tetten érhető valóság (szerencsére persze); az Elena figurája köré font szál meglehetősen szappanoperás beütésű, nemkülönben a végső megoldás. Az összbenyomás, vagyis az, ahogy a filmről a néző kijöhet, pozitív. Úgy végződik a harc, hogy érzelmi világunkat nem terheli meg (bűnhődnek a gonoszok).A színészek közül kellemes élményt nyújt John Travolta és Aaron Johnson, akit hamarosan Vronsky grófként láthatunk viszont a legújabb Anna Karenina-feldolgozásban. Vadállatként ő a legbonyolultabb karakter. A gyilkos sztori kifürkészhetetlen lelke. [[{"type":"media","view_mode":"media_large","fid":"80381","attributes":{"alt":"","class":"media-image","title":"","typeof":"foaf:Image"}}]]Támogassa az ujszo.com-ot
A támogatásoknak köszönhetöen számos projektet tudtunk indítani az utóbbi években, cikkeink pedig továbbra is ingyenesen olvashatóak. Támogass minket, hogy továbbra is függetlenek maradhassunk!
Kérjük a kommentelőket, hogy tartózkodjanak az olyan kommentek megírásától, melyek mások személyiségi jogait sérthetik.