Szkárossy Zsuzsa felvétele
Francia arisztokraták apai ágon, olasz migránsok anyai oldalon. Kastély nagy parkkal, lovakkal. Rolls-Royce hordja egyházi iskolába, de kamaszként már a mulatók világa vonzza.
Kabarékban kezd, Jean Vilar tanítványaként startol a színipályán, de pár évvel később már a legjobb gall komikusok egyike. Pierre Richard.
Louis de Funès után ő a következő, aki képes szívből megnevettetni a franciákat. És nemcsak őket. Európa számos országában az ő filmjein szórakozik a moziba járó közönség. Balszerencsés Alfréd, Félénk vagyok, de hódítani akarok, Ahová lépek, ott fű nem terem. Ma, nyolcvanöt esztendősen már nem igazán hasonlít arra a színészre, aki a hetvenes-nyolcvanas években a fél világot megnevettette.
Hosszú, hófehér hajával, gyűrött arcával inkább egy sorsüldözött ember benyomását kelti, semmint a nyugdíjba vonult, magas, szőke férfiét, aki felemás cipőben egy holdkóros biztonságával csetlik-botlik a hétköznapok sűrűjében.
Milyen emlékeket őriz pályájának kezdetéről? Neheztel a francia kritikusokra? Mivel vált érdekessé Yves Robert számára? Milyen volt Funès? Milyen Depardieu-vel dolgozni? Mióta borászkodik? Mit jelent számára? Vetélkednek Depardieu-vel, hogy melyiküknek finomabb, ízesebb, zamatosabb a bora? Meddig bírja bor nélkül? A francia színésznők közül, mondjuk, húsz-harminc évvel ezelőtt kiért rajongott a leginkább? Megvan még a hajója a Szajnán? Ott lakik még a vízen?
Mindenre választ kap, ha elolvassa Szabó G. László interjúját a Vasárnap már megvásárolható számában!
Kérjük a kommentelőket, hogy tartózkodjanak az olyan kommentek megírásától, melyek mások személyiségi jogait sérthetik.