Fájó, kisiklott sorsok sokszorosan győztes megformálója. Arcához a legembertelenebb helyzeteket illesztik. Szerepei révén sokszor olyan mélyre merül, ahol már nincs is nagyon esély a túlélésre, aztán hirtelen mégis feltűnik a szalmaszál, amelyben talán meg lehet kapaszkodni. De ehhez már az ő egyénisége kell. Nagy Mari lénye. Az ő hangja, az ő ereje, az ő tehetsége. Egy emberi hang, mérhetetlen erő és rendkívüli tehetség.
Kiváló rendezők hívják súlyos történetekbe. Gothár Péterrel dolgozott A részlegben. Alföldi Róberttel a Nyugalomban. Pálfi Györggyel a Taxidermiában. Szabó Istvánnal Az ajtóban. Most a magyar Oscar-nevezéssel futó Akik maradtakban, Tóth Barnabás filmjében egy sokszorosan vesztes kamasz lány távoli rokona, de az első számú hozzátartozója.
Hosszú válogatás előzte meg a forgatást? Melyik epizódot ragadták ki a történetből? Milyen asszony Olga? Milyen volt a szerep? Milyen könyv alapján készült a forgatókönyv? Hajduk Károllyal könnyen egymásra hangolódtak? A rendező, Tóth Barnabás mire ügyelt a leginkább? Rögtön az első vetítés után érezték, hogy ennek a filmnek fényes útja lesz a világban? Ki volt az első filmrendező a pályáján, aki által megszerette a forgatást?
Mindenre választ kap, ha elolvassa Szabó G. László interjúját a Vasárnap már megvásárolható számában!
Kérjük a kommentelőket, hogy tartózkodjanak az olyan kommentek megírásától, melyek mások személyiségi jogait sérthetik.